Ladies and Gentlemen of the Final Laugh ! Forum Index

Ladies and Gentlemen of the Final Laugh !
La Super-Coa la plus fun!

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

BloudyMarry
Goto page: <  1, 2, 3

Post new topic   Reply to topic    Ladies and Gentlemen of the Final Laugh ! Forum Index -> La Super-Coa -> Présentations
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Kalimsshar

PostPosted: Sat 28 Nov - 19:57 (2009)    Post subject: BloudyMarry Reply with quote

Du thé et de la tarte au citron ?!

Je n'en crois pas mes oreilles ! Ce sont mes mets favoris  ! (si on exclut une certaine confiserie... )
Nous devons sans doute appartenir au même panthéon de divinités pour désirer pareilles offrandes ! Very Happy 

Rien que de penser à une part de tarte au citron accompagnée d'une tasse de thé... Huuummm, j'en salive ! 

Back to top
Publicité

PostPosted: Sat 28 Nov - 19:57 (2009)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
RastaB

PostPosted: Sat 28 Nov - 23:41 (2009)    Post subject: BloudyMarry Reply with quote

Oh oh ! Monsieur est un fin connaisseur Smile   Il me plait de plus en plus ce forum, y a des gens interessant :lol:

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 12:39 (2019)    Post subject: BloudyMarry

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Ladies and Gentlemen of the Final Laugh ! Forum Index -> La Super-Coa -> Présentations All times are GMT + 1 Hour
Goto page: <  1, 2, 3
Page 3 of 3

Jump to:  

Index | Administration Panel | Free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation